堅持我覺得係一種幾好的態度﹐咁當然有時未必係絕對可行﹐要因應情況才可以啦

不過堅持去做每件事情﹐好多時都有正面



其中一本書叫《堅持,人生第一競爭力》



堅持是人生的一種態度,是一種不可替代的才能。


堅持,堅持能讓你永不後悔。


堅持,堅持能讓你成就夢想。


堅持,堅持能讓你在逆境中依舊挺立、發揮潛力。


堅持,堅持能讓你看到最後的結果,嚐到成功的果實。


在堅持的態度下讓你否極泰來、無所不能。


堅持,就是將一種狀態,一種心情,一種信念或是一種精神堅強而不動搖的、堅定而不猶豫的、堅韌而不妥協的、堅毅而不屈服地進行到底。


被譽為近代微生物學之父的法國科學家巴斯德,年輕的時候,在一次寫給他的愛人瑪麗.洛朗的信中說:“字典裡有三個最重要的詞,就是意志、工作、堅持。我將在這三塊基石上建立起我成功的金字塔。……告訴你使我達到目標的奧秘吧。我唯一的力量就是堅持。”


其實人生就是一盤棋,而與你對弈的是命運。即使命運在棋盤上占盡了優勢,即使只剩下一砲的殘局,你也不要推盤認輸,只要笑著面對,堅持與命運對弈就可能在堅持中獲得轉機,贏得命運的青睞。











除了呢本書所講的﹐其實堅持一樣東西 (係好的事情﹐當然唔係壞習慣啦 :P  )﹐要持之以恆﹐無論定的目標多遠﹐難度有多高﹐只要堅持﹐絕對會一步一步接近的。

不過當中心境係需要適當地調節的﹐不要怕不能達成又或者一開始就說不可能﹐只要付出﹐成果會慢慢出現的﹐我相信堅持呢個理念係可以達成大部份的事情的﹐就算最後未能達標﹐但過程會令人成長的。

嘻嘻﹐又講下我自己堅持會做的事情先


每星期最少一天打網球

每一個月打一次羽毛球

每星期最少有三日可以做 45 min 以上 運動﹐哈哈﹐細妹之前有部滑雪機唔要﹐所以係家時都可以玩 (之前通常去 豬適堡﹐不過佢唔減價我就冇 join la @@'')

每兩星期都去一去圖書館借書睇 ﹐基本上乜鬼野都睇﹐心理學﹐語言﹐音樂﹐電腦﹐美術﹐運動 等等 XDDD  除了借﹐仲可以快看 雜誌 (攝影﹐旅遊﹐運動﹐貓狗﹐電腦)﹐講開雜誌﹐有唔少人好鬼自私﹐一次過拎幾本回位..... 又唔較振機 =_=‘’‘

每日做二百下 situp , 唔係一次過﹐早晚加埋   唔知幾時有福機呢

晚上抽一小時睇書﹐雖然現在興 EBOOK﹐ 不過點都覺得一本實在的書係正D的

每日最少一小時練習小提琴

每星期最少一天去探下 BLOG 友﹐哈哈﹐以前可以一晚遊晒﹐不過現在太多 BLOG 想看﹐但時間有限﹐巡 BLOG 只可以一星期一次 >_< 我好喜歡看朋友的 BLOG ﹐因為總會係別人身上找到一些得著的 還有大家係朋友呢 有時小小支持﹐關心﹐鼓勵都係開心的事情哦

找時間看日劇﹐聽日文歌﹐睇日文書﹐為了明年二級考試努力呢﹐語文最難就係要記唔少詞語﹐死記唔太實際﹐好難長線﹐但平時聽下日文歌 (有歌詞)﹐都會慢慢記得D生字﹐其實幾好﹐睇日劇 除左好睇﹐都幾幫到  listening 的 @。@ 不用刻意去記﹐只要慢慢浸﹐其實listening 會慢慢好的

抽時間同家人傾下偈﹐傾乜野都冇所為 



唔知大家有冇D 野係堅持 gei 呢﹐唔介意又講下啦 



但記住藉口係失敗的原頭﹐堅持的信念係成功的關鍵 ﹐大家都要努力啊





arrow
arrow
    全站熱搜

    森里 發表在 痞客邦 留言(7) 人氣()