嘻嘻﹐YBLOG 成日都咁 唔 STABLE﹐買多間新 BLOG 做 backup 都好 不過 YBLOG 一日唔死﹐我又未死 XDDDD 呢度都會繼續 UPDATE﹐ 因為 YBLOG 係我寫 BLOG 的發起地﹐最最緊要有一班我喜歡的朋友常常來探我呢

wakaka, 用新 BLOG 地址主要係騙您入來   唔好意思呢 keke

暫時乜都未有﹐得閒又 copy  D 過去﹐不過成 600 篇﹐真係希望工程 =_=‘’‘’

不過多左一頭住家啦 

http://dickens721.mysinablog.com/




4-Sep 2010 update

原想用佢 入面果個 " 文章匯入 " 但文章匯入 幫我把所有格式改晒﹐冇晒圖﹐冇晒 link 咁即係用唔著啦 。。。。。。。。。。。

咁只好copy and paste @.@'''

5-Sep 2010 update

sina 又幾好咁 wow, blog 的 width 隨意可以加大﹐對於我放相﹐方便好多﹐唔似 yblog blog 內容寬度 set 死 @@

不過睇唔到最後訪客﹐呢樣唔太好﹐都唔知邊D人入過來看 @@‘’

support script,  放了一個風鈴係入面 XDDDD 不錯耶


出 blog 要轉左去管理版面﹐冇咁方便 @@

set 日子會彈多個window 出來﹐唔夠 yblog 咁直接 @@



6-Sep 2010 update


不過令一樣好野就係不用 有A/C 都可以留言



arrow
arrow
    全站熱搜

    森里 發表在 痞客邦 留言(16) 人氣()