close


上星期三開始球會內部熱身賽開始﹐而我就昨晚正式上場﹐每隊有6個人﹐2個負責打單打﹐令外兩 pair 就打雙打 同令一隊對打﹐total 打八場波﹐

hehe, 昨晚就好滿意自己的表現﹐恃別係網前 volley, 都可以叫得心應手﹐再加上我 partner 威廉係後場 抽擊好stable﹐所以網前我就多左好多機會去拎分﹐大家夾得好開心。partner stable,  網前好打好多﹐更有信心呢 thxthx 威廉

最正係有一個 game, 對手 lead 住 40:15, 如果失一分對手就會 lead 5:4 ﹐跟住 serving for the match。 好彩我同老友 每人打左一球靚波﹐佢一球 passing shot, 我就一球 volley。之後 win 埋 deuce。

Finally, 兩場雙打我地都 win 左﹐ 而我地個 team 大分就 6:2 勝出, 好開心呢﹐好多個 shot 都仲好記得

要繼續努力﹐再打好D 隊友們都要加油﹐打好D 打好D 打好D




arrow
arrow
    全站熱搜

    森里 發表在 痞客邦 留言(11) 人氣()