close




入城啦﹐離主城開門時間還有十多分鐘﹐拿拿聲聲入去﹐唔水怕人多


係城附近又找到一棵櫻花樹﹐又係初開﹐不過呢個shot 我好喜歡呢


大阪城我要殺入來啦 


入城﹐買番張飛仔先﹐你地睇下﹐張飛仔櫻花加埋主城﹐幾鬼死正啊 ﹐可惜今次來得唔合時﹐唔係下年張飛仔隨時用我影 gei 相做啊 (笑) 


剛開門都咁鬼多人﹐晏D仲得了..... 大阪城主都好多仇家下 wow.



入面好多層都唔俾影相 ga, 不過我見好多遊客應該都係唔識字又唔識圖畫 ga, 不停影不停閃.....


我只係係可影個一層影少少﹐因為俾影個D都唔太吸引呢



頂層天守閣可以 360 睇晒成個大阪市﹐仲可以任影唔嬲



睇下.... 成個大阪城都被重重包圍住



天守閣頂金色鯉魚









搭lift 回地下﹐有部機可以買到大阪城 coin, 仲可以係個 coin gei back 刻字﹐好有紀念價值ga, 我第一次來日本時都有買﹐不過現在唔知去左邊樹啦








今日天氣真係好正﹐藍天白雲



見到隻金毛狗狗﹐之前問過朋友﹐原來呢隻狗狗應該好大年紀﹐因為頭上D毛好淺色。不過佢好友善﹐D毛好滑﹐又識望鏡wow,仲坐定定任影






呢張型啊﹐如果多多幾隻白鴿就完美啦 





再見啦﹐大阪城 


係城附近有表演﹐有個女忍者



仲有大聖爺都係度



來到時﹐個 show 都接近尾聲﹐不過都見識到大聖爺D 輕功水上飄



後來經過調查﹐原來佢地係城入面gei 豬four 特工 (全寫: 特別臨時工)


呢輛小火車會圍住護城河外行走﹐唔水行又可以欣賞公園風景



離開公園﹐準備回酒店啦





唔覺唔覺﹐回到酒店已經成十二點  今次呢間酒店好近車站﹐大約步行 5min 就到啦



一去到就有獎抽啦﹐我仲抽中左特別超級無敵獎﹐不過我唔貪心﹐想抽中一等多D﹐有三萬 yen ga



支值幾百幾萬 gei la ti la fe (五百年後, 我相信) 應該留俾其它人呢



拿拿聲上房沖個涼先 準備去探鹿仔啊




之前個 LCD 較得太暗又有少少偏色﹐搞到D相係 fine tune 時 over 左 (Day1 - Day 8)......慘情。。。。真想死啊


買了豬豬精回來先知﹐只好從新再執過啦﹐不過 day 4 前唔鬼理佢住啦﹐番執左D未出 blog gei 先﹐呢下真係希望工程,不過為左做到最好﹐冇法啦


全輯大相在此 resolution 加大到 1200

http://www.fotop.net/chisato721/sakura09p9
arrow
arrow
    全站熱搜

    森里 發表在 痞客邦 留言(16) 人氣()