BG 65 黃線 , 襯番支板




波斷線..... 上次再打都唔記得穿番.....

要問FRIEND 借


今晚黃昏經過沙田 A PLUS @@ 穿了條BG65, 85個大洋
我估係貴的......不過就腳....



店主仲話我支KIMONI 查實係MK 運動店龍X 太子爺出的...... @@ 同日本合作




 KIMONI 唔係日本BRAND咩........


A PLUS店主話日本果邊無wow,   日本正名係KIMONY JAPAN
 


出門口見天空粉紫... 再望


見正野, 哈哈,好有緣啊,今年初遇的,  SO LUCKY
, 送俾大家 I LOVE MY SMART PHONE







by HTC one-X (影呢一刻勁 like
, 不過夏天佢好似暖手蛋......  勁憎 ar )




zoom 近即刻跌 walt




and 現在圖書館可借八本書 la





標題𤫊感來自

戇戇居居去買麵 買著個蝦子麵  <<< 朗朗 翹翹 至愛

戇戇居居去買麵 買著個蝦子麵 媽媽沖涼 爸爸耕田 又我去買麵 爺爺失眠 就開風扇 但係無晒電 我最節儉 用芭蕉扇來撥臉 三叔公佢回頭鬧我 乜你咁曳未去買麵

我gei 攝影專 頁^^,  覺得好又入去 like 專頁 la, 學子華講唔睇都 like 下 la



Vision A Photography

宣傳你的專頁






歡迎分享


arrow
arrow
    全站熱搜

    森里 發表在 痞客邦 留言(15) 人氣()