由 2007 年初到現在,已有五個年頭,  2008 年中試過入 canon photo blog 精選  (當時與 yahoo blog 有 connect 的)


2009 年初次給選為精選

相關內容
恭喜閣下的Yahoo! BLOG入選今期精選Blog \@0@/   






2010年中到 2011 年都少寫 ,  一年唔夠十五篇,對於 blogger 來講就係好少,人流一日 20人 左右 (都係仍然在寫的 舊 blog 友來多, 有唔少朋友仔都受 yahoo 改版升級而衝擊)

要看更詳細原因與心聲可在  少裝修大改變   (大談淡出 yahoo blog 與重回 yahoo 對她的用後感)




五年感情, 八百多篇文章, 無數珍貴的回應與回憶, 仲有,好多朋友仔還在寫,不寫的耐唔時都問我幾時寫番

所以2012 年六月尾決定寫番多點, 始終要再寫番,係要動力的,還有時間,因打字慢,一篇 blog 係要 1-4小時不等,我珍惜每一次分享,所以用的時間較長,要密寫基本上係有一定難度的。加上我喜歡用心的亙動,所以會好好閱讀與回應朋友的文章,因為我相信留在 yahoo 繼續寫的,都放了不少心機,大家除左分享記錄,任何人都想朋友用心去欣賞,而不是流水式的回應。




2012 年七月初定下目標

以重回精選 BLOG 為目標, 寫..寫..寫.. 分享.. 分享 @V@







Yeah!!!!! 2012年十月十七日, 早上,我看到

WA WA  大近視 la  -  我上左精選  ar, 對於 blogger 來講,登上 editor choice 係一件超開心超滿足的事情來 ^^





往後會繼續努力,希望係 yahoo blog 認識更多朋友, 與新知舊友有更多的交流


寫了這麼多年,看過不少文章,有少少個人睇法, 不要為了迎合別人而寫,寫的首先為自己而寫,不是娛樂別人。不需要給自己壓力,得閒先寫。用心互動,流水式的關係係無意思的。

每一平台都有好與不好,好好適應而不是埋怨。 香港人不是出名應變高,適應力強嗎?為何現在好多小事情都怨氣沖天?


再次分享入面少少內容

洗燥 之助養黃子華 + 黃子華金句

子華說成千隻羊,只要牧羊犬一吠,羊就自自然跟著走,不是很好趣
,係綱絡發達年代, 大家好好想一下,係羊定係牧羊犬, 還是羊群以外清醒的一群 ^^想做索羅c 還是給吃的羊 ??

不要迷失自己,喜歡寫繼續寫,加油








果 blog 又有新家私 la XDDDDDDDDDDDD 加番一些過去喜愛文章還有
近期推介











還有買下廣告先,我的攝影專頁開左啦, 係攝影路行出一小步, 覺得好又入去 like 專頁 la

496704527015905.2800.2126629648




arrow
arrow
    全站熱搜

    森里 發表在 痞客邦 留言(24) 人氣()