沿大佛正門的左邊﹐行數分鐘就進入小徑﹐不一會就到達茶園餐廳﹐雙拼面餐大約 3X﹐炒粉面就 4X-5X﹐裝汽水都係 8 蚊﹐旅遊+獨市地方算合理呢 




原本想試下豆漿的﹐可惜賣晒 >_<

只叫了冰凍山水豆腐花清下涼休息一下  ﹐誠惠 $8﹐細碗左D﹐不過都凍同滑﹐不錯耶  



行多幾分鐘就到心經簡林﹐成日都見人影得好鬼靚﹐2009年果次唔識路冇影到  ﹐今次得賞所願 la 

嘻嘻﹐仲要有鳳凰山 + 藍天白雲﹐開心 CCCC








行啊行啊﹐繞住心經簡林行一個圈








話說行完一個圈﹐好運就會來呢  大家去到記住都走番轉啊 ^^




鳳凰山入口




進入鳳凰行山徑﹐行過幾步﹐就有觀景臺啦﹐可以看到全景心簡林的 





唔知外國人所企的位置睇到D乜野景觀呢﹐想必好靚耶 






D 雲好靚啊﹐好似飄起的白紗一樣 



來多張鳳凰先 ^^



回程又影下D 樹先﹐陽光係頭頂﹐低炒一張 ^^ 係唔係覺得好翠緣好有生命力呢﹐呢張超鐘意啊




呢張就用角度就就﹐等D陽光剛剛滲出來﹐做到呢個效果﹐都好正啊 ^^




仲有唔少工程進行緊 




同早上比﹐下午真係好天到不得了﹐當日最高溫度 33度 =_=‘ 掛唔之得回家都覺得頭興興啦 >__<




呢張係唔係好有氣勢呢﹐可惜多左個天尺 @@ 不過又可以想像呢個石像似呢個工程GEI 管工








去市隻走一轉




嘻嘻﹐係菩提許願樹寫番D心願﹐要實現哦




又分享一些兒時趣事﹐細細個時﹐唔知可解爸媽同我去看鬼片-____-‘



 回家緊係訓唔著又發惡夢啦 加上兒時住係屋村﹐係白田村啊  ^^ 唔知大家識唔識呢﹐設計係兩邊單位﹐長長走廊果隻 @@ 我住頂樓的﹐電梯最高去到十四樓﹐還要行兩層的 @@ 長長走廊有時仲有D燈壞壞地閃閃下﹐加上我住果座係近山邊的 ﹐ 晚上好多狗叫聲﹐﹐﹐﹐﹐ 加埋鬼片.... 想唔驚都好難 

冇幾耐﹐祖母就送了這個觀音像給我定驚 @@ 可能係心理作用﹐ 惡夢同訓唔著問題都沒有了 ^^ 哈哈﹐呢個觀音陪住我二十年有多 @@ 真係陪住我長大﹐基本上 年終無休的 ^^ 感謝感謝 



精華大相

http://www.av100fun.com/viewtopic.php?f=8&t=211534&st=0&sk=t&sd=a&start=15

全輯在此

http://www.fotop.net/chisato721/Buddha2011p03


感謝大家一連追看大佛遊
arrow
arrow
    全站熱搜

    森里 發表在 痞客邦 留言(15) 人氣()