close
嘻嘻﹐七月生日月﹐所以食了好多野 好彩每星期都有兩天打波﹐唔係真係唔得了

17/7 這天 去了和民﹐好耐都冇去過呢﹐之前印象都不錯﹐於是去了沙田 和民﹐呢間野日日都好鬼多人等位﹐今次等了足足個半小時 =_=‘’‘


一口豆腐不錯呢




海鮮飯都唔錯



原本想叫大蝦天婦﹐不過冇蝦﹐唯有雜菜天婦啦﹐味道一般




呢個唔記得係乜鬼甜冬﹐份量少 ﹐但味道可以




牛油帶子好味




串燒﹐有七種/ 五種揀﹐我地叫了五種﹐不過大部份都係雞 =.=''




個天婦羅好 "林" 唔係太得 U_U




一口牛肉唔錯﹐有肉汁又唔 un



燒餅最飽肚﹐唔錯



和民服務都唔錯﹐不過食物份量太少﹐而且又要等咁鬼死耐 U_U'' 所以冇必要都唔會再食。




20/7 約了朋友去到尖沙咀丼吉日本吉列專門店餐廳﹐因為之前訂了檯﹐所以八點去到就即刻有位﹐朋友講呢度 walkin 大約等半小時﹐呢度好多日本人來吃﹐咁應該幾有信心保證的

點了定食就俾D野你玩下 XDDDD ﹐自家做的醬

先將芝麻磨碎 ﹐嘻嘻﹐好好玩的

磨了幾日後就變成芝麻粉啦




我的西瓜汁 :P



加入梅子醬




再搞混就變成好好味的芝麻醬




軟腳蟹啊 呢個正啊


我的 吉列豬拼吉列蠔定食



豚肉厚身﹐炸得非常香脆﹐食起來好鬆軟﹐正啊 @o@

吉列蠔大隻又鮮味 :D

椰菜絲同飯都好吃﹐仲係任添的﹐椰菜絲好好味﹐鮮甜的 ^^﹐侍應話係日本運過來。

好好服務﹐一冇茶就會過來倒滿﹐ 椰菜絲同飯冇晒又會主動問要唔要添。




朋友的 吉列豬 炸蝦



麵豉湯就一般.




西瓜太淡﹐唔太得



食開飯又傾開音樂﹐其中一個朋友剛係 柏斯 買了支  flute, 係內地做的﹐價錢大約 9xx,價錢都幾吸引wow, 我見 TL 果D 平平地都接近 2k 的﹐ 不過佢還未跟老師學﹐想自學 @@ 即時 send 左本白痴學長笛過佢 (Dummy for flute XDDDD) 得閒冇事係網上找的。

令一位朋友原本佢讀書時係吹單簧管﹐佢讀書時係全校五個單簧管人之一呢 ﹐強啊﹐XDDDDD 我話大家比心機﹐日後可自組街方樂團啦





這一餐係家中附近同家人食的﹐嘻嘻﹐好好味﹐同家人吃就更加好味啦






雜菜粉絲煲﹐唔錯﹐清清地又多料 ^^




這個冇得頂﹐大蝦伊麵﹐妤多蝦﹐好彈牙好好食



還有 桶蠔﹐又係好大隻﹐好好味 :D



這個係昨日吃的 ﹐好朋友請的﹐真係有心呢

係沙一田的 麻布茶房 Azabusabo Tokyo ﹐之前吃過﹐都不錯﹐不過今次差左不少﹐星期日沙田新城市廣場絕對係人滿之患啊 。。。。。。。。。

超級多人 =_=’‘’ 朋友話佢住的上水都一樣﹐上水廣場都給攻陷 >_<

我地叫了個2人餐, 份量都好多下﹐真係食得好飽好滿足 ^^

小食海老丸子 同 西蘭花焗薯容唔錯﹐不過個朋友吃的咖哩味噌就太咸了﹐而我果個燒雞飯還好﹐不過唔夠熱呢。

抹茶牛奶都唔錯 and 甜品 都好吃。

食物質素其實就一般﹐服務都一般﹐可能假日太多人﹐人手不夠呢﹐待應們都像遊雲四海一樣。



arrow
arrow
    全站熱搜

    森里 發表在 痞客邦 留言(9) 人氣()