close
wii 大大話話都出左成四年有多呢 一出果時真係有衝動想問 ga , 不過數年前﹐朗朗還是 BB 的時候﹐細妹因為新居裝修關係﹐所以暫住我家大約 4 個多月 ﹐當時妹夫買了 wii。 我﹐細妹﹐妹夫﹐baba 同 mami 每晚都一起玩 wii sport, 想起都開心。後來搬回新屋﹐佢地都少玩部機 lu, wii 始終係要多人玩先好玩

近半年朗朗愛上 wii resort, 反而 wii fit 佢就 mama 地﹐可能遊戲太複雜﹐對一個三歲小朋友就真係難左D

mami 自從 早前係細妹家玩過 wii fit 就愛上了這個東東 佢話要用來減肥 wow, 所以母親節就同細妹夾份 送了 部 wii 同 wii fit plus 俾佢﹐等佢可以做下運動

唔係媽媽想玩﹐我諗應該唔會買 lu, 部 PS3 真係一個月先開得一兩次 不過一家人一起玩 wii 都係好事來呢


找來菜菜子做 demo 襯晒我張 poster



行版 wii 跟 wii sport resort (朗朗至愛遊戲)






買多 set 手製







動感加強器﹐呢舊咁 gei 野都要成舊水﹐任天堂好鬼識賺錢



一家細細至o岩玩的 Wii




Wii Fit Plus, 媽媽要玩的遊戲



塊板都幾硬﹐成 300 lbs gei 玩家都冇問題


有成 69 隻小遊戲的 wii fit plus,  真係有排玩啊



後記

我同媽媽都開了個 wii fit plus A/C ﹐原來 mami gei BMI 係 23.XX , 係標準的 XDDDDD﹐不過佢話有豬腩肉﹐所以晚上要玩下 wii fit 減下D  byebye 肉 同 豬腩肉﹐昨晚新機落地﹐媽媽已經狂玩兩粒鐘﹐玩得好鬼 enjoy ar

我 gei BMI 係 23.5 ar, 目標要去到 22.5左右﹐咁就正晒﹐不過都要減 4kg 先得 努力努力﹐得閒要叫埋爸爸一起玩﹐佢太少運動 la



arrow
arrow
    全站熱搜

    森里 發表在 痞客邦 留言(14) 人氣()