close


嘻嘻﹐個多月前從小提琴朋友們得知 sarah 來港表演﹐係 youtube 睇過佢表演﹐真係好有台風同大師風範。好開心找到朋友一起去看﹐我地買了最平的飛 120﹐ 位置幾好 ga,正面又加上文化中心不太大﹐其實都唔遠﹐唔似紅館 120 要山頂﹐我地 120 都有山腳位 對於我呢D未睇過管弦演奏的初哥來說﹐一陣買左 480 跟住係前面訓著左就失禮 la (笑) 後D訓著冇咁揚 ga ma


8 點正﹐準備開 show ﹐用部電話偷雞 XDDD 我見全場都冇人影相 ga (正式表演時), 就算準備都唔多見有人拎機 唔似平時紅館演唱會﹐個個上行架生  


今晚分左三 part, 第二 part係 bruch violin concerto no.1 in G minor Op 26, sarah 穿著粉紅色晚禮服出場﹐清減左好多﹐同海報入面差不多呢﹐好有星味﹐sarah 表演雖然唔係太長時間﹐佢表演真係出神入化﹐有台型﹐表演時好有張力﹐不過發覺佢獨奏﹐我地果個位確係細聲左D﹐估計 480 果D位應該好好聲﹐hehe, 不過聽到咁優美 gei 琴聲﹐已經好滿足啦。 原來當完成全首曲﹐謝幕時﹐表演者同指揮會走來好多次(離開場又回到指揮置的位置) ga,  呢D係禮貌來呢﹐朋友話通常會三次﹐不過好能大家都拍晒手掌﹐ sarah 為了多謝大家支持﹐所以出左好多次

不過話時話除左第一首小提琴協奏曲﹐交響曲都好好聽﹐一來喜歡小提琴﹐所以知道入面D技巧 (雖則還在認知階段)﹐不過都好夠 (夠唔洽眼訓 (笑) )﹐如果唔知﹐有可能會訓著 ga, 但喜歡又係令一回事 我地果個位 又幾好 wow﹐方向對正小提琴果 group 表演員 lucky ar,睇到佢地 點樣揉弦﹐撥弦同其它 skills, hehe , 感覺良好啊  若果係左邊就會見到中提﹐大提果邊

低音大提確實好大耶﹐比較番大提﹐大提即時變左 BB 仔

原來佢地 share 譜睇時 (二個一 group)﹐拉完果D密 ma ma  gei 譜 ﹐有一位樂員負責轉去下一版 ga 有時會係令一種樂器表演時 gei 空當轉﹐有時就會係休止符時轉﹐不過有時 段譜冇休止﹐咁就可能要把後面果版頭幾句 貼係前面果版呢 相當有趣﹐多謝朋友詳細解釋﹐又識多左野 la

指揮指揮時真係 7 情上面﹐真係成個人彈起 ga XDDDDDDDDD 我以為交響情人夢個D 痴線日劇 (我睇晒 ga la, 因為我都係痴ga, 差電影未睇 wakaka )先有


總結係一個開心好聽 gei 演奏會




昨日失眠好慘嘩﹐要早D休息呢﹐大家晚安啦

呢排時泠時暖﹐大家都要好好保重啊﹐ Have a nice Sunday






arrow
arrow
    全站熱搜

    森里 發表在 痞客邦 留言(8) 人氣()