close
今日係 Pet show 最後一日﹐諗住早D起身 ,較左鬧鐘八點起身﹐不過我番訓 XDDDDD, 之後我又發左個低能夢啦 wakaka﹐ 發生地方係日本啊 XD  當時四圍影下相﹐唔知點解放低左部相機....仲唔見埋個電話 tim @.@'''  跟住又唔知點解繼續遊覽唔同地方 wow.... (夢就係咁唔合理呢 hehe) 之後醒起原來放低左部相機。 咁就走番去頭先去過的地方﹐四圍找﹐找啊找啊﹐找到天黑 XDDDD 其中一個地方係大阪海游館門口﹐因為我認得D 海豚鯨魚燈飾﹐行下行下又蕩失左路﹐途經一個商場﹐突然間聽到電話鈴聲同我用緊果個一樣 ga (係日文歌來的)﹐ 於是走埋去果個日本人﹐但諗諗下呢首歌係之前用過的﹐唔係現在用果首﹐但又唔好意思﹐咁就問佢現在幾點﹐不過果位人兄﹐一路退後一路叫我睇佢隻錶 (但佢隻錶係背向我 ga)﹐似係玩緊我 wow XDDDDD >>>>> 呢個情景就好似前一晚﹐我影完演唱會後﹐途經灣仔﹐見兩班死o靚仔﹐互相挑引一樣 (佢地 gei 對方都係有膽就過來啦﹐唔夠膽啊之類 gei 對話啦) 之後繼續找﹐經過一個民居地方﹐撞到一個識講中文的婆婆﹐佢好好人咁問我有乜野可以幫手﹐仲用張 memo 紙寫低左點去找警察幫手tim @.@ 又有埋電話。之後找派出所﹐途經左一個 好似 tokyo dome gei 物體﹐入面有得玩 捧球 ga,  就係有部機發D波出來﹐跟住打番佢過去 (我之前去日本都玩過﹐非常好玩呢﹐係新宿有得玩啊)﹐見找得悶悶地 XDDDD 我就走左入去玩啦。。。。 玩下玩下﹐跟住我就醒左啦


好靚gei Q 版貓  mi   logo 









眼仔look look 好精神啊



放我出來啊 











望緊D乜呢 ﹐唔通開飯





呢隻貓  mi 好靚啊﹐貓紋好靚﹐好醒神啊










衰衰咁





做乜同我單眼呢






有少少豆雞眼﹐好過引啊



好鬼 Q





呢隻黑貓﹐主人話佢一見鏡頭就掉轉面﹐佢話我同佢有綠﹐俾我影





呢隻貓 mi 係咁多隻最鐘意之一





真係好有貴氣啊




呢隻都好靚啊﹐眼神銳利﹐個鼻哥粉紅色好靚啊









係唔係剛訓醒啊 




好 charming 啊










同主人玩緊﹐好enjoy wow , gigigigigigi 屎佢



佢條尾好長啊﹐好似 fox 條尾咁長 GA




好似獅子仔




做乜表情咁楚楚可憐呢




好八掛啊




影相佬bear 乜  野 bear 啊






arrow
arrow
    全站熱搜

    森里 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()