close
1/12 約了一班攝影朋友去影燈飾﹐正啊﹐大家一起影下﹐傾下偈﹐真開心呢 我地第一站去左 landmark集合﹐大家都上行架生啊 我都拎左成 4 支鏡加一支腳架﹐不過最後都係冇用腳﹐因為商場唔俾用﹐到可用地方﹐人又太多 WOW 只好大D iso 手持算啦好鬼 HEA

不過我越來越喜歡呢輯相啊 比上年正好多啊 唔好意思﹐係自己 BLOG 係 HILL D gei


第一站置地



沒有太多野影﹐只係得棵聖誕樹同吊燈﹐加左星星鏡影幾張﹐茶實唔多靚﹐有D眼花﹐有拎去﹐最後都收番埋﹐回家 PS 加D 星星仲正豆



水晶燈


向下一站出發﹐路經天橋﹐原來出面落緊雪﹐今年正常D﹐上年我係室內都影到落雪﹐您都冇話唔嚇人 真係吹脹



來到 IFC 啦﹐我地只係中庭 HEA 影﹐今年主題係飛船


又係唔多吸引﹐上年摩天輪﹐同前年空中聖誕樹正好多



來一個全景



唔。。。。真係冇野影


草都唔放過啦



影左都唔夠 30分鐘﹐大家都覺得冇野影﹐咁我地就搭IFC 果隻飛行船過海﹐去最多影友集中地﹐就係海港城啦。多人到真係冇 mood 影啊

呢排影得星星多﹐腦海全部係星星銀河﹐可能部 D300 都知我好想影到星星﹐所以呢張相﹐部機發動小宇宙﹐把成個銀河都放左係尖沙咀﹐真係講都冇人信



今年海港城真係幾靚﹐個色 tone 真係正﹐出來color 好 sharp 好吸引







好多小天使報佳音



唔知呢個小天使幫緊邊個實現願望呢 



我都想要一個啊﹐唔該祝福我的家人﹐朋友們﹐同睇緊呢個 post gei 您都有個開心愉快聖誕﹐希望佢地都好似D相咁多姿多彩﹐人生充滿希望


後記﹐我地影完海港就去左澳門茶餐廳吹水啦﹐差不多個個都叫招牌XXX﹐ WAKAKA﹐ 不過都好好食啊


全輯大相係呢樹
http://www.fotop.net/chisato721/xmas09
arrow
arrow
    全站熱搜

    森里 發表在 痞客邦 留言(17) 人氣()