呢 PART 係至愛啊
﹐每次去呢D村落影相﹐最期待就係佢地啦 ﹐今日都有唔少收獲


呢張係用 D300 個 LIVEVIEW 影 GA﹐呢個 Function 真係十年都唔用一次﹐不過今次用 LIVEVIEW 高炒小貓成功啊




查實佢地係鐵網入面GA﹐所以就要係鐵網上面高炒LAW




眼神真係殺死人呢





影左一陣﹐佢地都唔出來﹐咁我地咪向前繼續影LOR﹐我地係前面影左一陣﹐果位同我同日出生的朋友仔返轉頭﹐原來有正野啊



兩隻貓貓都出左來﹐任影啊 ﹐呢次發啦




貓BB想點呢





做乜打媽媽呢




媽媽還拖啦








玩左一陣﹐媽媽都冇佢咁好氣﹐休息下好過


BB貓好鬼活躍走來走去





我地要走啦﹐你睇下佢幾唔開心 ﹐有D失落TIM﹐哈哈﹐我地都唔舍得妳地啊




去到海鮮鋪﹐點解冇相交﹐咪係因為佢 LOR



佢係邊位



咁可愛  GEI



咪係明月海鮮老細 LOR﹐佢叫小妹啊﹐呢度間海鮮鋪佢睇GA﹐又係明月海鮮 GEI 新善大使來呢


(小妹呢個名係我早一日我睇 NOW 十面埋伏時章子怡一角果名來 wakakaka)




同小妹傾左一陣﹐又繼續行﹐又發現正野﹐不過影左佢一張﹐佢就番左入屋啦





呵呵﹐又見到令一隻正野﹐遠距離影左張先



唔水驚啊﹐同你影幾張之 MA﹐不過佢唔識聽我講野﹐佢講客家話﹐唔識聽廣東話﹐溝通唔到
你話識多D語言幾好呢



維他奶 FANS 沙膽明


去到天后宮﹐有幾個看更係度﹐不過佢地都好鬼悠閒﹐同我屋企樓下D食蕉一樣﹐WAKAKA 直頭相信佢地都係信同一個教GA



守夜晚GEI看更榮﹐佢未當值﹐所以訓陣先




佢係當緊更GEI 強仔﹐唔好以為佢訓著




查實佢有個好先進GEI SENSOR﹐有人經過佢就會用眼 BEAR 住你﹐冇人佢就訓﹐非常之 PRO﹐點解我咁清楚﹐因為我屋苑D食蕉話我知 GEI (∩_∩)ゞ




呢日回家買了個西瓜來做番杯正野﹐加埋D益力多﹐涼晒



搞暈後  WAKAKa



正啊﹐最後飲晒冇肚痛






arrow
arrow
    全站熱搜

    森里 發表在 痞客邦 留言(23) 人氣()