十一月二日 (星期日) 有幸同埋大師兄去影網球﹐係佢身上又學了好多心得呢 


今次南華邀請了本地同內地網球班高手﹐香港有余曉東﹐BOSALEVSKI Goran﹐楊子君同張玲。而內地就再堅D﹐有彭帥﹐李娜﹐公茂鑫同徐俊超。


我地由二點影到六點幾﹐影得好鬼開心
﹐唔同角度﹐唔同地方﹐左影右影


當日有一場男雙 (香港 VS 中國) ﹐兩場混雙(中港混合隊互片)﹐三場都係精彩賽事﹐我地睇得開心又影得開心呢


好﹐講住咁多﹐又睇下佢地球場風采


未夠二點﹐香港球手
余曉東﹐張玲就熱緊身啦





飛身
救球




呢張型



影影下覺得二樓看台位置唔多好
﹐我地就落番地面球場影
﹐呵呵
﹐果然係唔同D﹐近D﹐個 view 又正D





未開賽前﹐球員來個大合照﹐不過呢位工作人員話﹐球員有乜好影﹐不如影下我好過 la, 睇下佢好 cool, 四個中國高手做左佢
背景






終於到二點 la, 男雙中港對決開始﹐
香港隊加油




港隊高手高林 練習 volley





五分鐘 warm up ﹐正式開波﹐睇下
東幾有信心


東: 今日我地主場﹐你地中國隊冇運行 la




高林 : 菜事一粥即發
看蕉




徐俊超: 快D開波
咪咁多口水 




一下奪命反手﹐型爆





東: 嘩﹐我擋




徐俊超: 死 la, 打屎你地




東: 速太慢 la , 你地未食飯啊




徐俊超: 哼﹐咁大口氣




東: 呢球就差不多 la, 力水好左D 




公茂鑫: 你球 volley 都冇乜角度傘, 你估現在係熱身﹐咁就想拎到分﹐太天真 





沒有出聲﹐
默默耕云的高林




四個高手來回板數都有成幾千球﹐大家都冇任何失誤 ﹐冇人拎到對方分數﹐就係大家都諗緊呢場賽事打幾耐之際﹐突然有兩個波 "look"左入場區





。。。。。 orz, 球証叫重打這分




高林  : 唔係掛
我今日仲要 family day wow, 要同囡囡去街街﹐咁打到幾時啊




究竟還要打幾耐﹐我好想睇彭帥﹐李娜




arrow
arrow
    全站熱搜

    森里 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()