國慶日約了朋友一起去影煙花﹐初頭諗住灣仔狗公園 gei, 呢個位年頭影過一次﹐都唔錯﹐D煙花都幾正中﹐又洗太早去霸位﹐三小時前就可以 比較尖沙咀早八小時已經少好多。不過因為去過狗公園影過一次﹐所以就改左去一個新地方。

大約 7:00pm 同朋友一起到達 CWB 之後..


我地就係坐呢隻大飛去影相目的地啦  ﹐一程要 $10﹐ 大約 5min 就去到 不過個大嬸是旦找個地方叫我地上石灘 (比水面高出三米左右 la), 果個上岸位又高wow, 上個時都有D驚險啊 , 我見人地隻船都係樓梯位先泊岩岸。。。最後幾經辛苦總算上到岸


終於上到石灘 (銅鑼灣避風塘防波堤)﹐不過。。。 已經有 over 50 人係呢個,狹窄的石灘上放晒腳架﹐我諗要找好位都要早多一小時﹐我地找左一陣﹐都找到個位﹐不過位置唔係最正﹐不過都 ok la, 睇下左手邊好光的地方就係 (遊艇會) la, 呢個石灘就係連接佢地 gei 會所 la。



還有成 2 小時冇野做﹐就四圍影下景﹐今晚其實都幾大煙霞呢。。。。





維港兩岸

未開始煙花前﹐有激光滙演﹐又影下先




九點﹐煙花正式開始啦﹐今次用了黑 card, 不過因為初次用﹐所以出來效果未如理想﹐下次要再試過呢


一開波先來一輪心心煙花









爆下爆下﹐D煙都遮晒 IFC lu


IFC 唔見左﹐咁就拎尖咀就 background la










最喜歡呢張﹐好似孔雀開






最後呢幕﹐爆得好勁呢




精彩 gei 國慶煙花終於完成﹐最後我地經過遊艇會出番 CWB



影煙花前的全景相


全景相 full size version

http://images5.fotop.net/albums5/chisato721/hanabi01102008/full_copy.jpg

今次用了黑 card, 因為技術有限﹐都係影到鬼五馬鹿 下次要影好D 呢


arrow
arrow
    全站熱搜

    森里 發表在 痞客邦 留言(28) 人氣()