close



盒野入面﹐究竟係乜野呢放工回家﹐已經有隻看更貓喵幫我守護住﹐佢仲訓左 tim








森里 : 唔該晒幫我收件 wow 不過唔該起身﹐我要開箱 ar



BB : 你識做時﹐我識做


森里 : 妳好似唔多願走 wow, 眼神仲有少少不滿..... 仲唔願走.... 我出絕招 ga la





乜野絕招...

就係開飯 la 一見我走去拎貓糧﹐ 9秒9 就離開現場﹐真係萬試萬靈﹐ keke
















原本呢件新玩具應該早 6 日到的﹐因為起初 Dell 話 7 日內就會送﹐點知第 7 日就 call 我話太多人訂﹐要等多一個星期... 咁都冇計 la

最後由 order 到送貨足足等左成 13 日... 好彩家中個 三菱 CRT 仲可以用 (呢個 CRT 已經用左成 7 年﹐到現在還好喜歡﹐不過色就唔太準﹐同埋老化左暗左不少)﹐所以只好買過新 gei LCD la

呢個 LCD係 22 吋﹐16:10 ,感覺上同之前個 19 吋 CRT 4:3 分別唔係好大。不過我覺得呢個LCD 價錢幾合理 畫面靚﹐好滿意
arrow
arrow
    全站熱搜

    森里 發表在 痞客邦 留言(19) 人氣()